سلام
گیلاس مشکلی نداره در بارداری بخوریم

۱۰ پاسخ

هر چیزش زیادیش بده ولی ب اندازه ن بخور نوشجونت

نه عزیزم مشکلی نیست بشوربزاریخچال خنک بشه بعدنوش جان کن خیلی می‌چسبه

کم بخور

خوب بشورش نوش جان

نه خب گفتم چون برای خون اینا خوبه به خونریزی نندازه گلم

نه میوه مشکلی نداره ولی به اندازه زیاده روی توی هر چیزی ضرر داره

نه اما زیاده روی نکن

ن عزیزم اوف بهترینه

😐😐نه چ مشکلییی

نه😣😣

سوال های مرتبط

مامان ایلین مامان ایلین هفته دوازدهم بارداری
مامان بنده خدا مامان بنده خدا هفته یازدهم بارداری
مامان گل رز مامان گل رز هفته شانزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته چهاردهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته هجدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته سی‌وچهارم بارداری