هر چیزش زیادیش بده ولی ب اندازه ن بخور نوشجونت
نه عزیزم مشکلی نیست بشوربزاریخچال خنک بشه بعدنوش جان کن خیلی میچسبه
کم بخور
خوب بشورش نوش جان
نه خب گفتم چون برای خون اینا خوبه به خونریزی نندازه گلم
نه میوه مشکلی نداره ولی به اندازه زیاده روی توی هر چیزی ضرر داره
نه اما زیاده روی نکن
ن عزیزم اوف بهترینه
😐😐نه چ مشکلییی
نه😣😣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.