خوردن گیلاس در سه ماه اول مشکلی ندارع؟

۷ پاسخ

میوه ها کلا ویتامینن😁

خوبه خیلی اما ضعف میاره

اگه به محیط گهواره باشه نه نباید بخوری😂
ولی دختر گیلاس مگه چشه
بخدا من هفته های اول خیلی چیزا می‌خوردم اومدم تو گهواره دیدم همش میگن نه نخور خطرناکه من از ترس دیگه سبزی هم یکی دو هفته نخوردم اصلاا ترس داشتم تو یک ماه دو کیلو نیم افت وزن داشتن

😑😑😑

نه ضرر نداره فقط اناناس نخور

فککک نکنم تازه خوبم هست

وااا چه عیبی داره اخه عزیزم. بااین چیزابخودت سخت میگیری فقط استرس میدی

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان همراز مامان همراز هفته پانزدهم بارداری
مامان نینی 🥺💜 مامان نینی 🥺💜 هفته دهم بارداری
مامان مهدی مامان مهدی هفته سی‌وسوم بارداری