من خرما و بادام درختی میخورم ،
من اینارو میخوردم
گردو روزی دو سه تا
بادام درختی روزی ۷ تا
پسته روزی ۳
خرما روزی ۲ تا
شیر رو نمیتونستم بخورم چون کلا بهم نمیسازه
خوراک لوبیا خیلی خوبه ولی ممکنه اذیت بشی برای نفخش ، اگ هنوز نفخ اینا شروع نشده یکبارهم شده بخور
عدسی خیلی خوبه
استرس نداشته باش و استراحت کن
گردو بادام مویز
سعی کن دارچین آب هویج و زعفران و چیزای گرم نخوری
توتفرنگی هم اگر گیرت بیاد خوبه
روزی هفت تا مغز بادام و چهار پنج تا خرما و یک لیوان شیر
عزیز جان خرما خوبه بادام درختی خوبه شیر خوبه سبزیجات خوبه مغزیجات خوبه اینا واسه تشکیل قلب خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.