خانوما من الان چیا بخورم خوبه برای نینیم

۷ پاسخ

من خرما و بادام درختی میخورم ،

من اینارو میخوردم
گردو روزی دو سه تا
بادام درختی روزی ۷ تا
پسته روزی ۳
خرما روزی ۲ تا
شیر رو نمیتونستم بخورم چون کلا بهم نمیسازه
خوراک لوبیا خیلی خوبه ولی ممکنه اذیت بشی برای نفخش ، اگ هنوز نفخ اینا شروع نشده یکبارهم شده بخور
عدسی خیلی خوبه
استرس نداشته باش و استراحت کن

گردو بادام مویز

سعی کن دارچین آب هویج و زعفران و چیزای گرم نخوری

توت‌فرنگی هم اگر گیرت بیاد خوبه

روزی هفت تا مغز بادام و چهار پنج تا خرما و یک لیوان شیر

عزیز جان خرما خوبه بادام درختی خوبه شیر خوبه سبزیجات خوبه مغزیجات خوبه اینا واسه تشکیل قلب خوبه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق کوچولو🩵 مامان فندق کوچولو🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 𝑆𝐸𝑉𝐽𝐴𝑁🩷 مامان 𝑆𝐸𝑉𝐽𝐴𝑁🩷 ۵ ماهگی