بی محلی
اصلا نگاش نمیکنم و خودمه ب کاری مشغول میکنم
سریع اوکی میشع میاد بغلم میکنه
میزنمش😁😁 انقد حال میده
اولش با بغل میخوام ارومش کنم ک نمیشه
بی محلی میکنم بعدش ب باباش میزنگم میگم بیا تحویلش بگیر دیونم کرده😂
چون اکثرا هیچ جوره راضی نمیشه بی محلی میکنم
وقتی بچه گریه میکنه نباید بش بی توجهی کنین!!
باید کنارش بشینین و یا بغلش کنین اما گاری که براش گریه میکنه اگر ممنوع هست انجام ندین
بش بگین من کنارتم دوستدارم اما با گریه قانون خونه نمیشکنه
معمولا سعی میکنم بفهمم چشه چون معمولا وقتی هوابش میاد یا کشنش میشه اینجوری میکنه
بهش خوراکی میدم یکم باهاش بازی میکنه لهش میکنه بعد یادش میره😂
بغلش میکنم میگم گریه کن سبک بشی😂 میگم دوست داری گریه کنی؟ خب گریه کن. ولی میشینم کنارش یا بغلش میکنم. بعد چند دقیقه اروم میشه.
کتک😂
وقتی میدونم الکیه گریه هاش لجبازی اش بهش میگم میخای گریه کنی برو تو اتاق گریه کن خودش ساکت میشه میره سراغ بازیش خودمم الکی عصبی نمیکنم ک باعث بشه دعواش کنم یا بزنم
والا منم دیوانه شدم از این رفتارش،ظهری تو ماشین میخواست بگه شیشه بده بالا من متوجه نمیشدم اینقدر سرش کوبید به من جیغ ،سر هر چیز همینطور میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.