۱۰ پاسخ

بغلش میکنم محکم سرپا میگیرم بوسش میکنم و‌حواسشو ب ی چیزی پرت میکنم
بنظر من بی توجهی بدترین کاره!تو این سن بچه ها احساسات زیاد و دوگانگی رو تجربه میکنن ک رها کردنشون تو اون حال خیلی حس بدی میده بشون
و اصلا لوس بازی و جلب توجه نیست

من خیلی آروم باهاش حرف میزنم و میگم باشه اصلا هرچی تو بگی و کم‌کم حواسشو پرت میکنم . بی‌توجهی یا لجبازی کردن باهاشون بدترین واکنشه. بچه‌ها خیلی زود حواسشون پرت میشه تقریبا میشه راحت از این فاز لجبازی زود درشون آورد . فقط نباید لج کنیم باهاشون .

تا جای ممکن بهونه دستش نمیدم
بعدم که الکی گریه میکنی بی توجهی

من میخاستم این سوالو اتفاقا بپرسم

بستگی به موقعیت داره حواسش پرت کنیم . نشد با صدای آروم و احساس همدردی تو جمله کوتاه بگم نمیشه
یه جایگزین پیشنهاد بدیم
بی محلی کنیم ..

من حواسشو پرت میکنم

وقتی الکی باشه بی توجهی جوابه فقد

من اروم شروع میکنم به حرف زدن میرسم کنارش بغلش میکنم میگم بعضی چیزا انجام نمیشه حتی اگر براشون گریه کنیم
من دخترم ی کاریو نمیتونست انجام بده گریه میکرد میگفت وقتی کاری انجام نمیشه گریه نداره تلاش میکنیم
چند روز پیش دیدم داره بازی میکنه نمیتونست توپو بندازه گریه کرد خودش ب خودش گفت گیه نداله تلاش
فهمیدم پس توجه میکنه حتی در زمان گریه یا لجبازی

هیچی، گاهی خنده‌م میگیره
مثلا امشب میگفت آریو غذا بخوره، گفتم باشه ، بعد گفت نه نمیخوام، گفتم باشه و این داستان نیم ساعت ادامه داشت😅😅😅

بی توجهی!

سوال های مرتبط