وووویییی خداااا😍😍 کی بشه من😍🥹
آره درد زایمانه
اره عزیزم
دوش بگیر، وسایلات اماده کن
3 یا 5 دقیقه شد برو بیمارستان
مبارکه، بسلامتی زایمان کنی انشاالله
اره عزیزم درد زایمانته استرس نگیر دوش آب گرم بگیر راه برو اصلا نشین سعی کن هر نیم ساعت یه دوش آب گرم بگیری شده فقط آب به کمر و شکمت بخوره هم کافیه
پله رو بالا بیا پایین وقتی دردات از تحملت خارج شد برو بیمارستان وقتی هر ۵ دقیقه اینطوریا شد بعد برو
ان شاالله به سلامتی فارغ بشی نی نیت سالم و سرحال بغل بگیری
زود به زود داره میگیره فورا برو
اره مبارکه
صبر کن ۳ساعتی ولی وسایلتو جمع کن
اره عزیزم اماده شو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.