۱۲ پاسخ

به پنج دقیقه رسید برو که دیگه زود زود میشه

سوره انشقاق رو بخون عزیزم ان شالله زایمان راحتی داشته باشی بهت تبریک میگم و پیشاپیش خداقوت،تو میتونی🥰

مبارک باشه😁😍

بیماستان تا خونتون چند فاصله داره تقریبا؟

من حتی خونم داشتم بازمن اوفرصتادن خونه گفتن چون یک سانتی ای خدادارم دیونه میشم دردم زیاده

بله ...

صبح برو بیمارستان

اره دیگه
برو بیمارستان

ان شاءالله تا صبح درد زايمان ميگيري

همون دقیق نقباض مثل درد پریود

خودشه دیگه ..درد زایمانه ..برو بیمارستان

اره درد زایمان عزیزم

سوال های مرتبط