۱۹ پاسخ

آدم هایی که به بقیه جاهای ایران میگن شهرستانی و دهاتی

آدمهای مضطرب که انگار رو دور تندن
بدو بدو و نرسیدن های همیشگی
متروهای شلوووغ و ترافیک و آسمون سیاه

بازاربزرگ و بازارتجریش😍

یاد تجریش که همیشه زنده است، کاخ سعدآباد و پیاده رویاش، بلوار اندرزگو و شب گردیاش. من خیلی سال ایران نبودم، درسته بقیه کشورها و شهرهاهم خیلی خوشگله، ولی تهران برای من یک چیز دیگه‌است.

یاد آدم هایی که بشدت خودشیفته از خود راضی و دیگران رو از بالا نگاه میکنن

یاد بدبختی

شلوغی و اتوبان

برج میلاد

شهر ملیت ها و اقلیت ها
شهری که پر از آدمایی که رویا و آرزو های دراز دارن و بلند پرواز ان. تلاشگرن.

برای من تهران فقط یه معنی داره، چون تو ده سال اخیر فقط ۳ بار رفتم تهران اونم برای یه کار خاص
خیابان کشوردوست، دیدار روی ماه... ماهی که دیگه نیست

والا من فقط یاد گرونی میوفتم اسباب بازی ای که اینجا پرسیپم برا بچم ۱ تومن جای دیگع همون جفتش همون مارک ۴۵۰ تومن چه خبرهههه اینهمه تفاوت قیمت

پل طبیعت

رفاه بدون آرامش

ترافیک .اینکه خیلی خودشیفته ان

دود آلودگی بوق بوق ماشینا تو ترافیک وای در عوضش همه چی دم دسته همین یه دونه زندگی رو برامون راحتتر کرده

پایتخت

امکانات فراووون همه چی دم دسته

برج میلاد .دود و الودگی

خونه بابامینا

سوال های مرتبط