قرص اورژانسی اره یا نه ؟؟؟ چرا

۲ پاسخ

والا من با همون حامله شدم

وقتی پیش بیاد و مجبور باشی چرا که نه
در کل سالی یه بار باید بخوری چون همون یه بار کل هورمونات بهم میریزه

سوال های مرتبط