۴ پاسخ

بدا من تغییرش داده الان
اهن،دی،کلسیم،امگا۳

اینارو بخور خوبه من فولیک اسید و قطع کرده واسم

من دکترم واسم مولتی ویتامین.امگا3.اهن.ویتامینd3هزتر میخورم ولی همش خارجیه مارک هاش من هربار ک‌میگیرم حدود1900تا 2تومن میشه داروهام چون خارجی هستن

دکتر آهن و مولتی ویتامین و دی داده ،که توشون اسید فولیکم داره میخورم

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری