بدا من تغییرش داده الان
اهن،دی،کلسیم،امگا۳
اینارو بخور خوبه من فولیک اسید و قطع کرده واسم
من دکترم واسم مولتی ویتامین.امگا3.اهن.ویتامینd3هزتر میخورم ولی همش خارجیه مارک هاش من هربار کمیگیرم حدود1900تا 2تومن میشه داروهام چون خارجی هستن
دکتر آهن و مولتی ویتامین و دی داده ،که توشون اسید فولیکم داره میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.