خانما چرا صورت دخترم اینجوزی شده چی بزنم؟

تصویر
۶ پاسخ

بوسش کردن اینطور شده

اره عالیه و هم بی ضرر ایروکس که برای خود نوزادان هست حتی هیچ مشکلی هم نداشته باشه همیشه به پوست بچه ات بزن تا خشک نباشه پوستش
ماگاگورت هم برای همین اگزماس و هم بی ضرر مثل وازلین میمونه اول بچه رو حموم بده بعد ایروکس بزن یه ۲۰ دقیقه بعد هرجای که اینطوری شده ماگاگورت بزن درست میشه مثل روز اولش
هر وقتم خوب شد مگاگورت نزن ولی ایروکس همیشه بزن

صورت پسر منم ایطور بود دست میزدی هم خشک خشک
کرم مرطوب کننده ایروکس نوزاد زدم سریع خوب شد

این پماد رو بزن
کرم ایروکس رو بعد حمام و شستن بزن تا پوستش خشک نشه

تصویر

ثمین هم عالیه

اگزماست پماد ماگاگورت و کرم ایروکس

تصویر

سوال های مرتبط