مامانا زایمان طبیعی سخت تره یا سزارین

۱۰ پاسخ

ولی شنیدم هر چی بدن دست نخورده تر باشه بهتره و طبیعی روند نرمال زایمان هست

بستگی ب خودت داره
من طبیعیم الان 13,روزه بخیه ها هنوز مونده خوب شه کامل جوش بخوره درست نمیتونم بشینم خونریزیم ک هس...کلافم تواین گرما

بستگی به خودت داره ببین بدنت توانایی طبیعی داره لگنت چطوریه دهانه رحم باز میشه..منم طبیعی بودم برای بچه اولم اما تا لحظه آخر باز نشد سزارین شدم..بستگی داره...

من طبیعی بودم درد میکشی ولی به محض زایمان دردا به کل از بین میرن و بعدش باید از بخیه ها مراقبت کنی و درد بخیه ها هم 3 یا 4 روزه برطرف میشه

بدن با بدن فرق داره عزیزم

ازمن ک هردورو به بدترین شکل ممکن تجربه کردم بشنو هرکدوم خوبی خوذشو وبدی خودشووداره ودریک حدهستن من هرکدومو به بدترین شکل با عوارضای بعدشون تجربه کردم🙁

سزارین بی حسی از کمر

من طبیعی بودم راحت بودم کلا

من جز طبیعی هیچ راهی ندارم چون سزارین اختیاری فقط توی خصوصی انجام میدن

بدن هرکی فرق داره
حتی همون سزارین هم یکی دو روزع سر پاعه یکی هم ی هفته طول میکشه😬😂
طبیعی هم همینه

سوال های مرتبط

مامان سادات خانوم🥹💕 مامان سادات خانوم🥹💕 ۹ ماهگی