۵ پاسخ

عمل بینی

سزارین قطعا سخت تره تو بعدش درد و خونریزی داری ولی بعد عمل بینی درد و هیچی نداری

عمل بینی سختتره

هیچکدوم

سزارین نکردم ولی عمل بینی برام خیلی راحت بود

سوال های مرتبط

مامان سادات خانوم🥹💕 مامان سادات خانوم🥹💕 ۹ ماهگی
مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد
مامان یارا مامان یارا ۷ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک ۱۳ ماهگی