۷ پاسخ

دکتر دخترم براش از چهارماهگی بیبی جویس نوشته
و این سری ک بردم دکتر

گفتم هنو همونو میدم به دخترم
گفت بهتر از این وجود نداره
برا وزن دهی هم عالیه

چرا شربت بزرگسال ب بچه میدین مخصوص کودک بگیرید

من پدیابست میدم 300 تومنه عالیه

مولتی بهداشت خوبه ولی باید بیشتر از یه قطره چکون بدی

ول چیلد میدم من اهن هم داره عالیه

ویتان میدم من

چند شده

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی