۷ پاسخ

نه ربطی نداره بده بخوره دردش کم میشه

نه کیسه ابگرم بزار

نه عزیزم بچه باید دارو رو بخوره تا مسکن باشه و دردش آروم بشه

بعضی ها میزنن برای کاهش تورم و درد

سلام مامان قشنگم

آتلیه آنلاین کودک و بارداری و خانواده 🤩
هر تمی که بخوای داریم 🎂🍉🌸❄️
(خانوادگی، بارداری، تولد، ماه‌گرد، یلدا، پاییزی، زمستونی، فضای باز، لاکچری، عیدقربان، عید غدیر و...)
📸 کافیه فقط یه عکس برام بفرستی → من ادیت می‌کنم
فقط مناسبت رو بهم بگو من انواع تم رو برات میفرستم حتی می‌تونم لباس تن نوزاد رو هم تغییر بدم رگال لباس هارو هم برات میفرستم
✅ اول نتیجه رو ببین → بعد با رضایت واریز کن
فقط و فقط ۱۰۰ت هر عکس
جهت ثبت سفارش مراجعه کنید👇🏻
@Atelieh_dayan

آیدی کانال👇🏻
https://eitaa.com/ateliehonlin

من امروز واکسن زدم...

چی......

سوال های مرتبط