۳ پاسخ

منم کمکی شیرخشک میدم احساس میکنم اگه بهش ندم گرسنه میمونه چون وقتی شیرخشک بهش میدم چنان مک میده انگارشیرخودم نمیخوره البته شیرم کمه

زیر سینت خابش میبره

اگه واقعا شیر خودت سیرش میکنه نیازی ب شیرخشک نیس
منم دقیقا از دوماهگی ب دخترم شیرخشک میدم شیرم خیلی کم بود سیرش نمی‌کرد ولی دختر من دوتاشم میگیره مثل شما شبا فقد شیر خودمو میدم روزا اکثرا شیرخشک

سوال های مرتبط