۶ پاسخ

سرپا نمون
پیاده روی ممنوع
رابطه کلا ممنوع
اصلا سنگین بر ندار
سعی کن بیشتر پهلو بخوابی زیاد نشینی

۳۵ خوبه که نگران نباش

عالیه نگران نباش هفتته بالاس از این به بعد بچه میاد بالا سرویکس پایین جای نگرانی نیست. من16هفته سرویکس 32بود دکتر گفت خوبه

کار سنگین نکن ،پله هم خیلی تاثیر داره، ولی اگ نارسایی دهانه رحم داشتی مث من که یهو از ۳۸ شد ۲۹ میشدی ، تو خدارو شکر حالت طبیعیتو داری طی میکنی، وزن بچه هم زیاد بشه سرویکس کوتاه میشه دیگ

یکم استراحت کن از توالت فرنگی استفاده کن کار سنگین نکن

پله
کار سنگین
رابطه زیاد

سوال های مرتبط

مامان ایران من🫂 مامان ایران من🫂 ۷ ماهگی
مامان آنا 🎀🤍 مامان آنا 🎀🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری