اتمیل برا بچها چجوری درست میشه؟
پوشک ....

۳ پاسخ

جو دو سر رو بذار بپزه بعد بهش پوره میوه مثل سیب یا موز یا خرما له شده و کره اضافه کن میکس کن میشه اوتمیل
هرچیزی میتونی بهش اضافه کنی مثل پودر بادام یا گردو و پسته
من سویق کودک هم میریزم با جو دوسر میپزه بعضی مواقع سرلاک هم میریزم توش

من سیب رنده میکنم با دو قاشق جو دوسرپرک میزارم بپزه آخر یکم کره میزنم میکس میکنم،گاهی خرما و موز اضافه میکنم یا زرده تخم مرغ ابپز رنده میکنم داخلش،مغزیجات مجاز میتونی بهش اضافه کنی

یه سیب رو پوست بگیر برش بزن، با زکی دو قاشق جو دوسرپرک بزار بپزه ، اخراش دو دونه خرما هم پوست بگیر بنداز داخلش، با گوشت کوب برقی یا میکسر همه رو مخلوط کن.... من گاهی پودر بادوم هم میزنم.... بعضی وقتها بجای سیب اخرش موز له میکنم ترکیب میکنم... یه تیکه کره هم توی ظرفشون میندازم با گرمای غذا آب میشه.

سوال های مرتبط

مامان فاطمه سادات مامان فاطمه سادات ۲ سالگی
مامان مامان آرسام♥️ مامان مامان آرسام♥️ ۱۶ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱ سالگی