الان ۵ هفته ای اگ تحت نظر دکتر باشی میفرسته سنو واژینال تا ببینه حاملی داخل رحم ایجاد شده یا خارج از رحم
که ایشالا داخل رحمه عزیزم ❤
اگر خیلی زود بری سونو واژینال انجام میدن وگرنه جنین بزرگتر ک بشه هفتت بره بالاتر نیاز ب واژینال نیس من هفت هفته رفته بودم شکمی انجام داد برام نیاز ب واژینال نبود
چرا میخوایین برین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.