خانوما سونو واژینال چطوره وکی باید بری و حتما باید بری ؟

۳ پاسخ

الان ۵ هفته ای اگ تحت نظر دکتر باشی می‌فرسته سنو واژینال تا ببینه حاملی داخل رحم ایجاد شده یا خارج از رحم
که ایشالا داخل رحمه عزیزم ❤

اگر خیلی زود بری سونو واژینال انجام میدن وگرنه جنین بزرگتر ک بشه هفتت بره بالاتر نیاز ب واژینال نیس من هفت هفته رفته بودم شکمی انجام داد برام نیاز ب واژینال نبود

چرا میخوایین برین؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نفسیییییی
عششششقم مامان نفسیییییی عششششقم هفته چهاردهم بارداری
مامان هدیه خدا🐣 مامان هدیه خدا🐣 ۲ ماهگی
مامان سحر مامان سحر هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ویهان و نلا🍓🐣 مامان ویهان و نلا🍓🐣 هفته پانزدهم بارداری