۳ پاسخ

وقتی دست و پا یخ میکنه تب از تو هستش
شکم وپیشونی نگاه کن ببین خنک باشن

از تب زیر بغل باید نیم درجه کم کنی . یعنی میشه ۳۷،۶ و تب نداره

دوباره بگیر، با مال خودتون هم‌مقایسه‌ کنین ببینین درست نشون میده نسبت به مال شما، چون زیر بغل رو باید نیم درجه هم بهش اضافه کنی، اگه واقعا بالا بود پاهاشو با آب ولرم پاشویه کن و گلاب هم‌میتونی بزنی و یا پیاز بزاری کف پاش و جوراب بپوشی براش

سوال های مرتبط