نه زیادم کم نیست، تقریبا یک هفته وزنش عقبه که اصلا غیرطبیعی نیست
اگر ۲ هفته آینده خوب به تغذیت برسی ، راحت ۴۰۰ تا ۵۰۰ گرم اضافه میشه وزنش و بالای ۳۲۰۰میرسه که عالیه
۳۷هفتست ولی طبق کلی به ۳۵ و ۳۶ هفته میخوره.که اختلاف دو تا سه هفته زیاد نیست.
ولی به تغذیه برس.آجیل و تخم مرغ حلیم خوبه واسه وزن گیری.
یکی دو هفته وقت داری
گوشت و مرغ و تخم مرغ و گردو و ماست و شیر بخور
همه چی اوکی هست اما یه کوچولو کوچیکتره صدک رشدش باید کمی بالاتر میبود
لیدی میل بخور تا دو هفته دیگه ۳کیلو میشه البته اگه قند نداشته باشی
طبیعی میخوای زایمان کنی؟
مگه دکتر ندیده هنوز....من که سر درنمیارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.