کمر درد زیاد و ترشح ژله ای بزرگ
کیسه ابم پاره شد
بعدکم کم دلدرد
دلپیچه
حالت تهوع
هیچی 40 هفته و 4 روز زایمان کردم، تا سر شبش هم شکمم بالا بود، فقط از اخر شب یکم فشار رو مثانه حس کردم
از 2 شب دردم گرفت و فردا 2 ظهر زایمان کردم
درد ملایم و ریز مثل پریودی زیر شکم و مقعد درد واژن داشتم ولی دردم زیاد نشد آخرم با آمپول فشار
هیچ یکم زیر شکم درد
درد زیر دل و کمر درد که میگرفت ول ول میکرد
بدون علائم رفتم بستری شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.