خانومایی ک طبیعی زایمان کردید نزدیک زایمان چ علائمی‌داشتید؟

۱۰ پاسخ

کمر درد زیاد و ترشح ژله ای بزرگ

کیسه ابم پاره شد

بعدکم کم دلدرد

دلپیچه

حالت تهوع

هیچی 40 هفته و 4 روز زایمان کردم، تا سر شبش هم شکمم بالا بود، فقط از اخر شب یکم فشار رو مثانه حس کردم
از 2 شب دردم گرفت و فردا 2 ظهر زایمان کردم

درد ملایم و ریز مثل پریودی زیر شکم و مقعد درد واژن داشتم ولی دردم زیاد نشد آخرم با آمپول فشار

هیچ یکم زیر شکم درد

درد زیر دل و کمر درد که می‌گرفت ول ول میکرد

بدون علائم رفتم بستری شدم

سوال های مرتبط