خانومایی ک طبیعی زایمان کردید از چند روزگی شکمتون بستید

۹ پاسخ

شبش زایمان کردم فرداش بستم

از روز اول میتونی ببندی

من از ۶روزگی بستم

میگن شکم و لگن باید بسته بشه چون لگن هم فشار اومده بهش

از اول

من نبستم شکمم کاملا برگشت مث روز اولش بعد چند وقت

من داخل بیمارستان بستم

منکه نبستم شکمم مثل همون قبل بارداری شده

از همون روز اول

سوال های مرتبط