مال من از شش هفته شروع شد
مال من از هفت هفته شروع شد
معلوم نیست که برای من از هفته اول شروع شد هفته هفتم شدت گرفت تا هفته نهم جونم در اومد هفته ده فقط نرمال بودم بازم الان تهوع خیلی شدید دارم البته میگن سه ماهه اول تهوع هست ولی خیلی مامان ها از سه ماهه دوم درگیرش میشن
از زمان تشکیل قلب معمولا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.