خانما تهوع از چند هفته شروع میشه

۸ پاسخ

۷ هفته

من از هفته ۶ شرو شد دیگه

من ازهفته۶

هفته ۷ به بعد.... خدا کنه جزو کسایی باشی که تهوع نمیگیرن... سرویس شدم البته الان کمی بهترم

برای هرکسی فرق داره من از 7 هفته شروع شد

برا من ک شروع شده مردم یعنی😖😭

از ۷ هفته بیشتر

بدن هکس فرق میکنه ولی معمولن بعد از تشکیل قلب

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ ماهگی
مامان ملورین و ماهلین مامان ملورین و ماهلین ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته چهاردهم بارداری
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته نهم بارداری
مامان ۳فرشته ناز مامان ۳فرشته ناز ۲ ماهگی
مامان هامین🤰🤱 مامان هامین🤰🤱 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان تو دلیم 🤰 مامان تو دلیم 🤰 هفته هجدهم بارداری