حالت تهوع معموله از هفته چند شروع میشه؟

۸ پاسخ

من ک هنوز ندارم

من شیش هفته که تموم شد اومد

من از ۵هفتگی شروع شد

منم تهوع ندارم

من کلاااا نداشتم خدا رو شکر

من الان ۴ هفتمه حالت تهوع دلشوره دارم🥲😐🤌🏻

من همین الان که دارم اینو مینویسم تهوع دارم ! کلا همه چیز بجز درد شدید شکمی طبیعیه

از ۷ هفته به بعد

سوال های مرتبط

مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان هامین🤰🤱 مامان هامین🤰🤱 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌ام بارداری
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیستم بارداری
مامان دلوین😍 مامان دلوین😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا و هاکان مامان هانا و هاکان هفته بیستم بارداری