خانما حالت تهوع از هفته چند شروع میشه؟

۱۰ پاسخ

۵،۶هفته

من از هفته۹ شروع شد

برای هر کی فرق داره من نداشتم هفته ۱۴ به بعد حدودا یه هفته ای داشتم فقط

از ۲ماهگس تا وسطای ۴ ماهگی داری داری

مال من از ۶ یا ۷ شروع شد

من از ۷

واسه من هفته ۸ شروع شد الانم بدتر شدم خدا کمکمون کنه

برای هر شخص متفاوته منکه کلا نداشتم و ندارم

من از پنج هفته هنوزم دارم و دارم بدتر هم میشم بد به معنای واقعی
دیگه فقط استخوونام مونده از بس درد کشیدم

اگه از اول حالت تهوع نداشتی دیگه ویار نداری من که هیچ ویاری ندارم سر هیچکدوم از بچهام فقط گشنمه 🤢

سوال های مرتبط

مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان ۳فرشته ناز مامان ۳فرشته ناز ۲ ماهگی
مامان هامین🤰🤱 مامان هامین🤰🤱 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌ام بارداری
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیستم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری