۴ پاسخ

منکه تا الان چیزی حس نمیکنم 🧐

هرکه یه جوری معمولا از هفت و هشت میگن بیشتر میشه
من اوایل با حالت تهوع صب فهمیدم ک باردارم ولی روسه روز اونم خفیف الانم هنوز ندارم در حدی ک بالا بیارم اینا فقد گاهی خیلی خفیف شبا

میگن از هفته ۸ شروع میشه ولی خب بعضی ها کلا ندارن

ار همین هفته ای که هستی😀

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان ۳فرشته ناز مامان ۳فرشته ناز ۲ ماهگی
مامان هامین🤰🤱 مامان هامین🤰🤱 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته بیستم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته بیستم بارداری