منکه تا الان چیزی حس نمیکنم 🧐
هرکه یه جوری معمولا از هفت و هشت میگن بیشتر میشه
من اوایل با حالت تهوع صب فهمیدم ک باردارم ولی روسه روز اونم خفیف الانم هنوز ندارم در حدی ک بالا بیارم اینا فقد گاهی خیلی خفیف شبا
میگن از هفته ۸ شروع میشه ولی خب بعضی ها کلا ندارن
ار همین هفته ای که هستی😀
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.