دوستان حالت تهوع از چند هفته شروع میشه؟؟

۱۵ پاسخ

من ک کلا بیخیاللل شدم از بس هی بی بی چک بزن یکی مثبت بشه بعد پریود
علائم داری بعد پریود
تنبلی داری
کیستیک و فولیمول پایین
بخوررر قرص همش معدت داغون
حالت تهوع داری

خدایااااااا چ خوبه شما همگی هم هفته ها باهم حرف میزنین🙏🏻😍🥺

من کلا نداشتم

از شش هفت هفته شروع شد و داغونم کرد...دعا کن نداشته باشی

سلام عزیزم بدن هرخانومی یه جور واکنش نشون میده
من از ۶ هفته ب بعد حالت تهوع هام شروع شد ولی اصلا بالا نمیارم فقط عق خشک میزنم

من که سر بچه اولم حالت تهوع نداشم

من از یک هفته قبل موعد شروع شده🤣

من تعو ندارم اما میگن از ۶/۷شروع میشه

عزیزم من اصن ندارم الآنم هفته هفتمم شاید شماهم اصن نداشته باشی

نه عزیزم بنده نظر کرده خدا بودن مگه بده😂

من از امروز شروع شده🥲🥲🥲🥲🥲

بدن با بدن فرق می‌کنه ممکنه اصلا نداشته باشی

عجله داری واسه تهوع ؟🤣

از ۵ ،۶هفته شروع میشه برا من از ۶ هفته شروع شد ولی دو روز کم شده

اصلا ممکنه نداشته باشی مثل من

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دلوین😍 مامان دلوین😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ۳فرشته ناز مامان ۳فرشته ناز ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان سانیلا مامان سانیلا هفته سی‌ام بارداری
مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری