۳ پاسخ

من که دلم نمیاد گرسنه بمونه بچم برام فرقی نداره شیر خودم باشه یا خشک مهم سیر شدنشه این همه بچه شیر خشکی فضایی نیستن که بچه رو ضجر بدیم

عزیزم من همه ای مراحل رو رفتم غذا ای خوب و قرص شیر افزار و....ولی شیرم زیاد نشد که نشد دکتر گفت دیگه نمیشه کاریش کرد کلا همینقدر هست الان هم شیر خودمو میدم هم شیر خشک تقریبا هفته ای یک قوطی شیر خشک میخوره اگه ندم سیر نمیشه توهم سعی کن شیر خشک رو با یه جور رابط هست مثل نی وصل میشه به سرنگ بعد اون نی نازک هست رو می‌زاری کنار سینه ات ،سینه تو بزار دهنش سرنگ رو فشار بده ازش شیر بیاد بچه مک‌میزنه فکر می‌کنه از سینه میاد من حدودا تا یک ماهگی اینجوری شیر میدادم بعد از شیشه دادم خداروشکر هردوتارو میگیره

گروه مادر و نوزاد و به اشتراک گذاشتن تجریه زدیم آیدی بدید عضوتون کنم

سوال های مرتبط