۵ پاسخ

الان یه ذره زود نیست واسه آغوشی؟

من معتقدم بچه ها بغلی نیستن بچه ها نیاز دارن به آغوش مادر چون پناهی ندارن جز مادر... ازش دریغ نکن

یک ماهکی تقریباً اوکی میشن

از بچت ،بغل کردنش لذت ببر ،ولی خب بمرور

عیب نداره ولی سرچ کن نحوه بغل کردن نوزاد

چله سر شه

سوال های مرتبط

مامان جوجه رضا🥹 مامان جوجه رضا🥹 ۷ ماهگی