پدی لاکت رو نوشته چطور بدم رو جعبه خانوما؟

تصویر
۶ پاسخ

هر ۱۲ساعت ۵قطره

۵ قطره هر ۱۲ ساعت یبار دکتر گفت

پدی لاکت بیشتر واسه اسهاله

برای اسهال روزی ۵ قطره

۵قطره روزی یکبار

این شربت برای چیه؟

سوال های مرتبط

مامان دلوین 🧚‍♀️💗 مامان دلوین 🧚‍♀️💗 ۱۵ ماهگی
مامان کسرا💙و نورا🩷 مامان کسرا💙و نورا🩷 ۲ ماهگی
مامان نی نیش 🍼 مامان نی نیش 🍼 ۵ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۳ ماهگی