عزیزم منم هنوز سونو تشکیل قلب نرفتم همه فهمیدن آخر ای هفته میرم انشالله که قلب بچه هامون تشکیل شده❤️
برام دعا کن بتا دادم دو روز مونده ب پریوویم منفی بود از ته دل دعا کن برام
انشاءالله به زودی صدای قلب نازشو میشنوی عزیزم..برا منم دعا کن
نیتت صافه خدا پشت و پناهت گلم♥️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.