۴ پاسخ

عزیزم منم هنوز سونو تشکیل قلب نرفتم همه فهمیدن آخر ای هفته میرم انشالله که قلب بچه هامون تشکیل شده❤️

برام دعا کن بتا دادم دو روز مونده ب پریوویم منفی بود از ته دل دعا کن برام

انشاءالله به زودی صدای قلب نازشو میشنوی عزیزم..برا منم دعا کن

نیتت صافه خدا پشت و پناهت گلم♥️

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو ivf مامان فندق کوچولو ivf هفته نوزدهم بارداری
مامان نی‌نی قندی🍬🐣 مامان نی‌نی قندی🍬🐣 هفته دوازدهم بارداری
مامان حامی👼💙 مامان حامی👼💙 هفته پانزدهم بارداری
مامان آیهان💙🦋 مامان آیهان💙🦋 ۷ ماهگی