تو بارداری هم میشه رژیم گرفت برو پیش دکتر تغذیه
مثلا قند مصنوعی رو میشه حذف کرد ربطی هم به حاملگی نداره
دکتر من تو اوایل بارداریم گف باید حواست به خورد و خوراکت باشه قند مصنوعی و نمکو حذف کن و تو خوردن غذا زیاده روی نکن سعی پروتئین زیاد بخوری
وقتییم بهش گفتم هوس کردم چی گف ولش کن قراره خیلی چیزا هوس کنی اهمیت نده سلامتی و اینکه فشار و قند بارداری نیاری از همه چی مهم تره برات چون بیشتر وقتا بعد باردازی هم فشار و قند می مونه
شما هم اینا رو رعایت کنی وزن کم میکنی
چون تو هفته هایی نیستی که بچه وزن گیری داشته باشه ایناهمش وزن خودته که داره بالا میره
ماشاالله خب عزیزم شرایطت الان خاصه.اگر سزارین میشی سعی کن دکترت مینی ابدو کنه چربیای شکمتو در بیاره.بعدشم یکم غذاتو رعایت کنی لاغر میشی چون شکم نداری دیگه.منم دلم میخواد بچه دومو بیارم چربی شکممو در بیارم سرسزارین البته پولشم ندارم😂ولی دوستدارم انجام بدم
رژیم میگرفتی قبل بارداریت گلم
خدای نکرده با این وزن احتمال گرفتن قند بارداری خیلی بالاعه
چرا رژیم نمیگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.