۷ پاسخ

عزیزم چرا خودتو ناراحت میکنی غصه برای خودت درست میکنی
شکر خدا وزنش خوبه
دخترم وزن تولدش ۳۵۰۰ بود ۹ ماه و ده روزگی ۸۱۰۰ بود
باز دکتر گفت خوبه بد نیست
رفلاکس پنهان داره
همه جوره بهش میرسم و دیگه دست من نیست
شمام اگه غذا مقوی میدی و میانوعده و شیر
باز همینجوریه
پس ژنتیک بدنشه
اکرم اشتها نداره ببر دکتر دارو بده

ببین وزنش خوبه الکی گیر نده گناه داره دختر من که از اینم کمتره تنشون سالم باشه

۸ کیلو ۹۰۰ وزن تولدش هم ۲۷۰۰ بود ۱ ماه پیش خیلی خوب بود الان لاغرشده قشنگ مشخصه یبوست که روزی یکی دو بار دفع داره ولی زور میرنه

پسر منم اصلا غذا نمیخوره استپ کرده

یبوستی چیزی نداره؟ چون من دخترم رشدش کند شده بود دکتر گفت بخاطر یبوسته
البنه بچه ها تو این سن ی کم استپ وزنی دارن گویا

چندکیلو این چه حرفیه استخوانش سالم باشه

مگه چند کیلوعه

سوال های مرتبط

مامان دلوین وتودلیم🩵 مامان دلوین وتودلیم🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری