من من
من.
برای من سفالیک
من از اول عرضی بود اما سونو اخر گفت سفالیک شده. ولی سزارین هستم
من 🤦♀️
من ۳۰ هفته سفالیک بودم
هنوز سونو جدید ندادم
ولی فکر کنم بازم سفالیک باشم
من از اول سفالیک بود
سفالیک ولی سزارین میخام بشم
من
و امیدوارم تا آخر هم سفالیک بمونم
هیچ جوره نمیخام سزارین بشم
دیگه چه بخام چه نخام مجبورم این راه رو برم نمیتونم که برگردم 😅😅
منم سفالیکه
بریچ بود امروز رفتم سفالیک شده😑
مال من سفالیک
بریچ بود سفالیک شده
منم سفالیکم
منم سفالیکه تموم بدنم میلرزه اگه بهش فک میکنم گریم میاد🫤😞
من سفالیک شده
مال من سفالیکه
من ✋🏻
من سفالیکم
مال من
مال من سفالیک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.