مامانا جنین کدومتون سفالیکه؟

۲۲ پاسخ

من من

من.

برای من سفالیک

من از اول عرضی بود اما سونو اخر گفت سفالیک شده. ولی سزارین هستم

من 🤦‍♀️

من ۳۰ هفته سفالیک بودم
هنوز سونو جدید ندادم
ولی فکر کنم بازم سفالیک باشم

من از اول سفالیک بود

سفالیک ولی سزارین میخام بشم

من
و امیدوارم تا آخر هم سفالیک بمونم
هیچ جوره نمیخام سزارین بشم

دیگه چه بخام چه نخام مجبورم این راه رو برم نمیتونم که برگردم 😅😅

منم سفالیکه

بریچ بود امروز رفتم سفالیک شده😑

مال من سفالیک

بریچ بود سفالیک شده

منم سفالیکم

منم سفالیکه تموم بدنم میلرزه اگه بهش فک میکنم گریم میاد🫤😞

من سفالیک شده

مال من سفالیکه

من ✋🏻

من سفالیکم

مال من

مال من سفالیک

سوال های مرتبط

مامان دلوین 🩷تودلی🩵 مامان دلوین 🩷تودلی🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته سیزدهم بارداری
مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 ۱۱ ماهگی
مامان امیرعلی‌ 👼🏻🩵 مامان امیرعلی‌ 👼🏻🩵 ۱۰ ماهگی