اگه علائم داری حتما برو بیمارستان خیلی خطرناکه.
ولی هیچ نگران نباش دوستم همطن چندروز پیش بخاطر مسمومیت سزارین اورژانسی شد و حال خودش و بچش هردو خوبه خداروشکر.
من هفته گذشته۳ شب بیمارستان بستری شدم به خاطر مسمومیت بارداری البته که شدید نبود و کنترل شد. اما دکتر ریسک نکرد و سرم سولفات و امپول بتامتازون برام زد.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.