سلام بچه ها کسی بوده دچار مسمومیت بارداری شده باشه ؟ چیکار کردین ؟

۲ پاسخ

اگه علائم داری حتما برو بیمارستان خیلی خطرناکه.
ولی هیچ نگران نباش دوستم همطن چندروز پیش بخاطر مسمومیت سزارین اورژانسی شد و حال خودش و بچش هردو خوبه خداروشکر‌.

من هفته گذشته۳ شب بیمارستان بستری شدم به خاطر مسمومیت بارداری البته که شدید نبود و کنترل شد. اما دکتر ریسک نکرد و سرم سولفات و امپول بتامتازون برام زد.

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌وهفتم بارداری