دکتر زنان بهم اوایل بارداری استامینوفن ۵۰۰ بدون کدئین نوشت
گفت اگه یدونه خوردی بازم بدتر شد هر ۶ ساعت یبار مجاره میتونی بخوری
۳ بار پشت سرهم پرسیدم یوخت ضرر برا بچه نداشته باشه گفت نه چیزی نمیشه
دفعه آخر ک باز نگران بودم پرسیدم آخر گفت من متخصصم ها الکی یچیزی نمیگم
خیلیم دکتر معروف و محبوبیه تو شهرمون
منم دارم هیچی فقط دردو تحمل میکنم تا خوب بشه
هر وقت میگیره میرم دکتر برام سرم مینویسه فورا خوب میشم
خوش میگذرونیم باهم گاهی تیر و سوزش معده هم بهمون ملحق میشه دلتون نخواد☺️☺️
منم دارم از دیروز گرفته دارم میمیرم
هیچی باید کنار بیای
منم داشتم
خودش خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.