۸ پاسخ

کالاندولا

هیچی نزن فقط با شامپو بچه بشور میخوای پوشکش و تعویض کنی من الان چند وقت با شامپو میشورم دیگه پاهاش نمیسوزه

فقط کالاندولا ...آب رو اتیشه...خیلی هم گرون نباید باشه

آردن راه راه آبی داره فوق العاده اس

زینک لیروکس

من سوداکرم زدم کالاندولا زدم ان ان زدم ولی کالاندولا خیلی خوبه

من همه چیو. امتحان کردم. حتی. کرم. دست سازم. دکتر نوشت. فایده نداشت. پسرم. از اسهال. بشدت سوخته بود فقط کالاندولا۱۵گرم. خوبش. کرد. دونه ای۱۰۰تومنه. با اب ولرم بشور. یک لایه. غلیظ. بزن. دوسه بار بزنی. خوب میشه

آردن کبد ماهی خیلی راضیم

سوال های مرتبط

مامان سوگل‌ و‌ سوگند مامان سوگل‌ و‌ سوگند ۳ ماهگی