عزیزم من روغن کلوغی یا هم قوطی ها جامد فقط دوبار میزنم براش اب رواتیشه علیه تو هم بزن نتیجش ببین منم بچهام خیلی سوختگی دارن حتا خون هم میاد از شون ولی هیچی بجز این استفاده نکردم عالی
بتامتازون
من بچم ب شدت حساسه بدنش زود زود میسوز این سری اسهال شدید شد و ب شدت بدنش سوخت منم بردمش دکتز همینو بهم داد....و اینکه میتونی هیدروکورتیزون و کلوتریمازول هم باهم ترکیب کنی قبل از زینک بزنی و زینک رو هم روش بزنی منتها این دو پماد دوازده ساعتی هست نمیشه همش بزنی اما زینک رو بعد از هر بار شستشو بزن و اینکه زینک رو زیاد بزن مثل ی لایه سیمان یا مث خامه روی کیک ببخشید خخخ ..میخام بگم زیاد بزن زینک زو ک روی زخم رو بگیره
ان ان
ببین بچتو بعد از کارش بشور قشنگ خشک کن بعد پماد زینک اکساید بزن چن بار تکرار کنی خوب میشه تقویت کننده هست هم اینکه غلیظه ادرار و پی پی ب بدنش مستقیم نمیخوره من واقعا جواب گرفتم ازش
اردن
آلفا
ان ان
ریکاو بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.