شما همیشه اب جوشیده ب بچه میدید

۱۶ پاسخ

آره عزیزم

اره همیشه اب جوشیده میذارم خنک مبشه میدم چند بار مجبور شدم اب معدنی دادم

نه

اره خودمم آب جوشانده میخورم. میذارم بجوشه از گرمی افتاد میریزم تو پارچ میخورم در طی روز آب شیر آب رو اصلا نمیتونم بخورم

از آبسردکن یخچال که تصفیه داره میدم بهش...

ن منم اکثرا از شیرمیدم

اب تسویه بخاطر پسرم میخرم

والا جدیدا نه دیگع

با اجازه دوست عزیزم
🌸🌱آتلیه آنلاین دیلان 🌱🌸
بدون کوچکترین تغییر چهره.بالاترین کیفیت قابل چاپ 🌈✨ همراه نمونه کار
⭕با کمترین هزینه⭕
عکس های! تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی.
نوروز. مناسبت ها.. یلدایی.. و و و...
برا ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا. واتساپ. پیام دهید 💫⚡️
09931400960

من از ده ماهگی آی تصفیه خنک میدمش هوا گرمه

نه از شیر خنک میشه میدم میخوره

من همش آب تصفیه میدم

کلا چند بار نجوشندم اکثر وقتا اب جوشیده میدم یاام کلا نمیدم

من از ۱۱ماهگی دیگه آب تصفیه دادم

مم دوسه بار پیش اومده مجبور شدم اب نجوشیده بدم

گاهی بیرون باشم آب همرام نباشه آب معدنی میخرم، البته معدنی ک نیستن آشامیدنی هستن
دخترم انقدر دوس داره از بطری آب بخوره😅

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو🌰 مامان فندق کوچولو🌰 ۱۴ ماهگی