۱۰ پاسخ

منم دخترم ۵ کیلو،قدش چقد بود عزیزم؟

بچم منم ۱۰ روز مونده ۲ ماهش بشه ۵۱۰۰ بود این سری زیاد نرفته بود بالا اوایل خوب وزنش میرفت میگفتم این جوری پیش بره تپلو میشه ولی رفلاکس گرفته بخاطر همینم دیگه زیاد نرفته بچه هرچی میخوره بالا میاره

ب نظرم خوبه.دختر من ک اصن وزن نمیگیره..موقع تولد۳۴۵۰بود بیست روزگی۴۲۰۰الان ک چهل روزشه۴کیلو شده.کم کرده

بچه من ۴ ماهشد۵۵۰۰

دختر من 3کیلو و 380
دوماهگی 3500😕☹️بااینکه وزن دنیا اومدنش خوب بود رفلاکس لعنتی نزاش بچم جون بگیره

اگه هزینه ی آتلیه ی بیرون نداری و میخوای مثل همونا عکسای کودکت رو یا بارداریت رو آتلیه ای کنی من با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برات انجام میدم هزینه ی کامل هم بعداز تحویل کار گرفته میشه روبیکام:09043693316

پسر من ۳۲۵۰ بود
دوماهگی ۵
مال من ک خیلی کمتر اضافه کرده

خوبه که

خیلی کم اضافه کرده باید دوکیلو بیشتر اضافه میکرد

مامان یارا خوبه خداروشکر
پسرم۴۹۰۰کیلو دوماهش

سوال های مرتبط