منم شیرم کم بود کلا شیر خشک میدم
همینه دیگه غصه خوردن نداره
من پسره اولم هم شیر خشکی بود الان ار همه هم سن و سالاش هم بلند تره هم استخون بندیش درشت تره
منم پسرام شیرخشکی بودن دخترمم همینه دیگه چیکار کنیم😂
عزیزم شما تلاشتو میکنی و بهترین مادری برای بچت اگر هم سینتو نگیره و دلش شیشه بخواد چه ایرادی داره؟میدونم حس دوست نداشته شدن بیاد سراغت شاید ،ولی به این فکر کن توهر شرایطی همون شیشه هم منتظره که تو بهش بدی و سیرش کنی
گریه میکنه هیجوره نمیشه سینمو دهنش کنم حالم بخدا بده دیکه
زود شیشه رو ازش بگیر سینتو بده دیگه شیشه نده تا شیرت کم نشده راضی هم نشه با قطره چکون بهش بده مث من نباش الان در به در دنبال زیاد کردن شیرمم که بگیره این شیشه بیصحابو ول کنه
من فقط شیرخشک میدم. صدبارم شیرخشکش عوض کردم آلرژی پروتئین گاوی هم داره ولی بازم غصه نداره خودتو ناراحت نکن
اگه هزینه ی آتلیه ی بیرون نداری و میخوای مثل همونا عکسای کودکت رو یا بارداریت رو آتلیه ای کنی من با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برات انجام میدم هزینه ی کامل هم بعداز تحویل کار گرفته میشه روبیکام:09043693316
منم خیلی اذیت شدم هرچند ک شیرم کم بود ولی دستگاه شیردوش برقی گرفتم میریزم داخل شیشه میخوره خیلی خوبه
منم همین حسو دارم سینمو کلا ول کرد🥲🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.