۸ پاسخ

یکم شیرخشک بریز رو سینت یا آب قند حتی روزی چند بار مک بزنه کوتاه بازم برمیگرده میگیره فقط شیر خشک تو لیوان کاپ دار بهش بده بهداشت ب من اینجوری گفت

براى منم همينطور شد يك ماه هر روز دوشيدم با شيشه دادم كنارشم بعضى اوقات سينه مى دادم بهش ولى نمى گرفت تا اينكه دو هفته پيش سينمو گرفت دوباره حتما بدرشيد و تلاش كنين نا اميد نشو بزرگتر شه مى گيره

وقتی نمیگیره سینه رو بزار تو دهنش فشار بده چند قطره شیر بره تو دهنش مزه رو بفهمه میگیره
پسر من تا یک هفته بعد واکسن دو ماهگیش اینطوری بود

عزیزم حداقل با شیردوش دستی یا برقی شیرتو بدوش بریز تو شیشه بده بهش

وای دخترمنم چندروزه سینمو نمیگیره بدجوری ناراحتم دلم میخواد ازغصه بترکه
اخه شیر دارم
سیرش نمیکرد شبابهش شیرخشک میدادم الان روزاهم میخواد

خب شیرتو بریز داخل شیشه شیر بده بهش

نمیشه نوکش آب قند بزنی ک خوشش بیاد

شبها تو خواب سینه خودتو بده تلاشتو بکن

سوال های مرتبط