منم همینطوری خیلی تلاش کردم،حتی با رابط سینه
بچم گریه میکرد بهش شیشه دادم دلم طاقت نداره از گشنگی گریه کنن
بهش شیشه نده بزار گرسنه بمونه هرچقد م گریه کرد شیشه نده تا سینه تو بگیر فقط اینجوری سینه تو میگیره
بچه منم از همون روز اول نخورد که نخورد☹️میریختم تو شیشه میخورد ولی سینمو پس میزد دیکه خسته شدم شیرخشکی شد☹️
دقیقا شرایط من شیرم دارم و نمیخوره
من ۴۰ روز تلاش کردم ی چن وقتی بارابط گرفت دیگه همونم ول کرد و شیشه میخوره ، الکی با اصرار بچه مو اذیت کردم
دقیق مثل شمابودم من که خودمو کشتم نشد الانم شیرخشکیه وشیشه میخوره
نی نی منم نمیگرفت بهش شیشه دادن.الان دو روزه با زور میزارم دهنش میخوره.یکم اب قند بزن نوک سینت
از اول اینجوری بود؟
قطره اد بزن سر سینه رو میگیره
یا قبلش سینه رو بشور
تلاش کنی میگیره
بعد حتما سینتو قبل شیر دادن بشور
اصرار کن کم نیار
رابط سینه بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.