۱۶ پاسخ

اگه شیرت کمه خودت و تقویت کن چیزایی که شیرت و زیاد میکنه بخور که بچه سیر شه منم بیشتر شیر خودمو از اول دادم شبا یکبار فقط شیر خشک میدادم که بچم سیر شه راحت بخوابه الان دخترم دیگ شیشه دوس نداره فقط شیر خودم و میخوره نگران نباش همه بچه ها سینه مادرو ول نمیکنن الویت اینه بچه سیر شه

بخاطر رفلاکس که نمیگیره
ببر دکتر دارو درستی بهت بده اوکی میشه
دختر من امپرازول میخوره

بده بهش اخه برا کمک شیرت منم تا شیر خشک نخوره نمیخوابه شیر خودمم میدم

خو گلم شیرتو بدوش عزیزم تو شیشه شیر الان باید شیرت حدااقل صدو بیست سیسی بشه اگه کم بود یعنی شیرت کمه خواهر بهش شیر خشک بده
اگه صدو بیست سیسی حدااقل شد، شیرتو بدوش بریز تو شیشه شیر و بده بخوره، بچه رو عصبی نکن فردا خودت ضررشو میکشی اجی
منم شیرم کمه بچم سینمو نمیخوره اصن، شیر خش میدم بهش، اصن دوس نداشتم شیر خشکی شه اما این تقصیر من نیس ک شیر ندارم

منم ازاین حرف خیلی دلم شکست حتی دعوام شد😂✌🏻اما اگه سینتو نمیگره شاید شیرت کمه اخه منم ی مدت وقتی سینمو میدادم کریه میکرد جیغ میزد شوهرم میگفت نکن دیگه گناه داره منم گفتم از اتاق برو‌بیرون اگه تحملشو نداری ک‌دیگه کم‌کم پسرم خورد شیرمو البته بگم شیرم کم بود ک نمیکرفت تقویت کردم‌بهتر شد گرفت

تو در حق بچه وخودت بهترین خوبیو میکنی اگر خدایی نکرده شیر خشک پیدا نشه چی میشه همون بهتر شیر خودتو بده

آخه اونا دایه مهربان تر از مادرن .
قبل اینکه خیلی گرسنه بشه بهش شیر بده .
دوستم پستونک میذاره دهن بچش بعد بلافاصله سینشو میذاره دهن بچه سینه رو میگیره .
به اصطلاح میگن بچه قهر میکنه . پسر منم گاهی اینطوری میشه تکونش میدم تا بگیره

رفلاکس نداره؟؟ دختر من رفلاکس داره تو بیداری اصلا شیر نمیخواد میزارم تو گهواره گیج خواب میشه بعد بغلش میکنم شیر میدم بهش

دختر منم وقتی سیره ولی دوست داره سینمو مک بزنه تا بخوابع .چون میل نداره ب شیر خوردن فقط دوست داره مک از رو عادت تا اروم بشه وبخوابه گریه میکنه وقتی شیر میاد پستونکم نمیخوره .ب حرف بقیه گوش نده معلوم نیست شرایط مملکت چی میشه تا میتونی شیر خودتو بده

بچەی منم اونجور بود میخواستم با زور وادارش کنم تا سینەم رو بگیرە اما نگرفت و الان شیرخشک میخورە

دختردقیقابه منم همین رومیگفتن دکترگفت بایدمینداختیشون بیرون الان بچه ام شیشه فقط میخوره

هیچکس به اندازه ی مادر بچه صلاح و مصلحت اونو نمی‌خواد خودت ببین اگر خودتو و بچه اذیت هستید و توانایی شو نداری خودتونو اذیت نکن

عزیزم نمیدونی مشکل چیه که تا الان نگرفته؟

کاملا حق باهاشونه
وقتی نمیخوره چرا اذیتش میکنی
قرار بود عادت کنه تا حالا کرده بود

راس میگن خو وقتی نمیگیره حتما ی مشکلی هس دیگ بچه رو گشنگی میدی ک چی بشه

چرا شاید شیرت کمه؟؟

سوال های مرتبط