بعد زایمان چه گنی بگیرم خوبه؟
سزارینیم

۶ پاسخ

پاک سمن سایز ال ...من سایزم ۳۸ ۴۰

تصویر

سایزت چنده ؟؟ من سر زایمان اولم کمربند طبی خریدم .... البته شوهرم رفت خرید ...فک کنم بهش گفت اگر سایزش ۴۰ ...شما ۳۸ بگیر ...فک کنم یه همچین نکته ای گفت بهش ...ولی عکسشو میفرستم ...من یک هفته اول نبستم و اشتباه کردم ...از روز اول باید بست ...هی میگفتم بخیه درد میکنه ...آی وای ...دکترم گفت از بیمارستان رفتی درجا کمربند ببند ...گوش نکردم .‌.یه کم شکم موند برام ...یکسال رفتم باشگاه یه کمی جمع شد

من ساعت‌شنی بستم راضیم

شکم بند طبی گلم منم سزارین بودم

من سر پسرم نبستم بعدش شکمم زود صاف شد سر دخترم بستم شکم دارم الان🤣🤣
ولی نبند من بستم بخیم باز شد چندتاش رفتم دکتر گفت عفونت کرده از داخل باز شده نباید تا ۳ هفته میبستی فشار اومده بهش

سلام . گن نگیر . کمربند طبی بگیر ولی اولاش جرات نمیکنی دست یزتی چه برسه گن ببندی تنها کار مفید اینه که یک شال بلند و ضخیم بگیری ببندی به دور لگن من کمربند طبی گرفتم اصلا استفاده نشد . ولی اگر خواستی استفاده کنی بعد دو هفته استفاده کن

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کارن و رامان مامان کارن و رامان هفته سی‌وششم بارداری
مامان هیلان 🎀🩷 مامان هیلان 🎀🩷 هفته سی‌ونهم بارداری