۶ پاسخ

من که اصلا نتونستم گن نگه دارم رو شکمم، میخوام با چادر یا شال ببندم

از کالاپزشکی گن مخصوص بعد زایمان بگیر

من اینو از یه بلاگر برداشته بودم قبلا نمیدونم حالا خوبه یا نه

تصویر

یکی اینو معرفی کرده بود تو گهواره من شات گرفتم برم بخرم

تصویر

من شورتی میپوشم راضیم

منم هنوز نگرفتم ولی میگن این چسبیا بهترن

سوال های مرتبط