عزیزم بزار پیش شوهرت
منم مدام دارم ب این موضوع فکرمیکنم واقعاشب سختیه براخودم
منم بچم یه ساله بود باردار شدم الان اون یکی دوسالشه کوچیکه شش ماهشه شبی رفتم بیمارستان سخت بود ولی انشالا واسه توهم زود بگذره سخته سعی کن صبور باشی این مدت جوش و حرص نخوری که افسردگی نگیری
حال چند وقت پیش منو داشتی، شب و روز برام عذاب بود، فکرشو میکردم.گریه میکردم.ولی انقد سریع گذشت، فقططط گذر زمااااان
قبل حاملگی ب فکر اینجور چیزاباش دوساله گناه داره
شوهرت
خب به مادر شوهرت بگو کلا ۲۴ساعت دیگه شوهرتم که شب خونست هواسش هست بهش
عزیزم میتونی ب مادرت یا خاهرت بسپاری خیالتم راحته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.