۵ پاسخ

من یکسال و نه ماهگی از شیر گرفتم خیلی سخت بود ولی پسر من بیشتر وابستم‌ بود

وای خدا من از شیر گرفتمش ولی بیس چهار ساعت تو حالت عادی و موقعه خواب روم خوابیده کمر دیگه روم نمونده کاش بشه جداش کنم نصف شب میشه میگه منو بزار رو پات یکم تکون بده تا بخوابم از کمردرد مردم دیگههه

چ عکس قشنگی😍

درکت میکنم ،دختر من از شیر گرفتم همین حسو داشتم ،تازه یه ۲۰ روز بعدش گفت رو تختم‌میخوابم پیش ما نخوابید دیگه ،مام اومدیم تو اتاقش پائین تختش میخوابیم عینه بدبختا😂

بسلامتی وای من هنوزم چطور ازسینت گرفتیش؟من دخترم قبول نمیکنه شیربرش کنم

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر ۲ سالگی
امروز دهمین روز از شیر گرفتنه پسرمه🥺
توی این مدت خیلی باهام همکاری کرد...نه اذیت نه گریه...
حتی بهانه شیر و شیشه شیر رو هم ازم نگرفت🥲
امروز صبح برای اولین بار بیدار شد و ازم شیر خواست...منم رفتم براش تو لیوان شیر آوردم...کلی گریه کرد که تو لیوان نمیخوام و باید خوابیده بخورم(منظورش این بود تو شیشه شیر برام بیار🥲💔)
ولی مقاومت کردم و همچنان لیوان رو جلوش گذاشتم...و اون همچنان گریه که نمیخورم😢 خلاصه بعد از ده دقیقه تونستم با اضافه کردن یه قاشق شیره خرما به شیر راضیش کنم که بخوره...و بعد از یک ساعت و نیم دوباره بخوابونم
هنوز دلم نیومده شیشه شیر و وسایل شیر خوردنشو جمع کنم😢‌ چون باید برای همیشه برش دارم و خیلی سخته💔
خدا قوت میگم به همه مامانایی که این راه رو در پیش دارن... مخصوصا اونایی که شیر خودشونو میدن و وابستگی خودشون و بچه بیشتره❤️🌹
فقط مونده غول مرحله آخر یعنی از پوشک گرفتن که فکر میکنم خیلی مرحله سختیه😮‍💨
فرزندپروری
شیردهی
واکسن